dimarts, 19 de novembre del 2013

Sentiment i emocions

En aquesta activitat, presentada per Elena Utrilla, Azucena Martínez, Ana Ortega, Miquel Salvà i Violeta Cano, es va practicar una activitat en rotgle dedicada e expressar sentiments i emocions. En aquest sentit la meua avaluació és:

-La presentació va ser completa
-És un fet a destacar possitivament la introducció de persones amb discapacitat.
-L'activitat és original i requereix poc de material.
a estar col·locar a tota la classe en una mateixa fila. Aquesta era molt llarga, de forma que l'espera per participar era excessiva.
-A més, una persona una vegada acabava l'activitat, havia d'esperar massa temps sense fer res.
-Les activitats eren variades i reflexaven habilitats diverese, això està bé.
-Hi hauria que organitzar-ho d'una altra forma.

19 comentaris:

  1. Com ja vaig dir a classe, pense que hi havien emocions massa complicades d'expressar. Pel que fa a la resta, m'agradà prou i es una activitat adequada per a xiquets de primària.

    ResponElimina
  2. Pense que aquesta activitat és molt interessant. El fet que es tingués en compte a alumnes amb discapacitat va ser molt acertat, però pense que no s'assabentaven massa bé d'allò que estava passant. Per altra banda pense que erem massa persones per a fer aquest joc i jo hauria fet dos grups i en cada un hauria possat a una persona amb discapacitat per a que fora més fàcil estar pendent d'ell o d'ella. Però en general el joc m'agradat molt ja que el tema dels sentiments és molt important tractar-lo amb els xiquets.

    ResponElimina
  3. Em van agradar tant que es tingueren en compte les adaptacions per discapacitats com l´expressió de les emocions, però crec que una organització en grups més petits seria millor per a que participaren tots sense només esperar fent gestos i des del punt de vista del alumne amb ceguera, si hi ha molta gent fent soroll al seu voltant no s´entenen be les explicacions.

    ResponElimina
  4. El que més em va agradar d'esta activitat és que és fàcil de realitzar per als xiquets de Primària, no té cap dificultat especial i es treballa la cooperació. És important que en les activitats els xiquets no hagen d'esperar que acabe la resta, si no que treballen tots al mateix temps i no s' " avorrisquen " esperant

    ResponElimina
  5. Aquesta activitat m'agradat, encara que pensé que el cercle era massa gran i algunes expressions eres un poc confuses, però en general va estar bé, I em va agradar que tingueren en compte a alumnes amb discapacitats.

    Belén Rodrigo

    ResponElimina
  6. Aquesta activitat em va agradar ja que és diferent a les altres i està centrada en l'expressió de sentiments i emocions. Encara que algunes de les expressions eren una mica confuses , aquesta activitat em sembla original i interessant per treballar amb nens de primària.

    ResponElimina
  7. Una part molt positiva d'aquesta activitat és que tots ens veíem les cares i que teníem complicitat entre nosaltres al veure que no descobrien qui tenia la pilota al darrere.

    ResponElimina
  8. Esta activitat em va paréixer molt interessant, ja que per desgràcia hui en dia pareix que siga roín expressar les emocions (o així ens els fan creure) , per això, és molt bona idea treballar açò a l'aula, perquè els xiquets entenguen la importància que tenen estes.
    Proposaria la realització de més d'un cercle, perquè el joc fóra més dinàmic, també podria realitzar-se alguna variació com "adivina la emoció" a través d'un "mini teatre" o semblant.

    ResponElimina
  9. Aquesta activitat va estar prou bé, ja que tots estavem en contacte, i havíem de cooperar junts. L'unic problema que trobe és que al fer només que un cercle les persones amb discapacitat estaven un poc aturdides, perque hi había molt de soroll, tal vegada fer dos o tres grups habría estat més acertat. També podríeu plantejar-vos com bé a dit Bea algunes variants del joc, per fer-ho més dinámic.

    ResponElimina
  10. L'activitat m'ha agradat molt. Considero que és molt adequada per a treballar amb xiquets de primària, pel tema dels sentiments i emocions. Ben explicada pel grup, l'única crítica constructiva seria, com ja han dit altres companys, fer grups més reduïts perquè els nens puguen reconeixer millor les expressions d'emoció. Com era un grup tan gran era difícil localitzar la persona que mostraba cada emoció.

    ResponElimina
  11. Ha sigut una activitat completa, si ben és cert que hi ha alguns sentiments, que els xiquets igual no saben com expressar, però trobe que és una bona activitat, amb bona explicació, i el fet que hajen persones discapacitades aporta molt a la classe. Salva Cebriá

    ResponElimina
  12. Aquesta activitat, baix el meu punt de vista crec que ha segut molt positiva per treballar la cooperació i la complicitat entre els alumnes i que ha servit per conèixer-nos tots un poc més. Pues a diferència d'altres activitats que es divideix la gent per grups, en aquesta erem tots un grup.
    L'únic incovenient que jo trobe es que no sé si era problema de l'explicació de les companyes o que nosaltres no estavem atents pero han existit dificultats per entendre les normes d'aquesta activitat.

    ResponElimina
  13. Aquesta activitat pense que és una bona forma de cooperació, a més de ser una activitat on estic segura que els xiquets s'ho passarien prou be. Ara bé, havien alguns sentiments eren una mica difícils per a imitar.

    ResponElimina
  14. Personalment hem va agradar molt l'activitat, ja que permet al xiquet expressar sentiments amb només la seua expresió facial, o almenys intentar-ho. Crec que és un tema important per tractar amb xiquets, i fer-lo de manera lúdica ajuda molt. Pense que aprofitant l'activitat es pot fer una conversa amb els nens, de qué ens pot ocorrir per ficar-mos tristos, o alegres o vergonyosos, a més d'ensenyar que hi ha que tindre empatia i respecte pels sentiments aliens.

    ResponElimina
  15. Em va pareixer una activitat molt divertida i entretinguda que de segur als xiquets agradaria, però al mateix temps una activitat prou dificil, ja que deurien haver-se centrat en emocions elementals i haver format grups més reduits de alumnes.

    ResponElimina
  16. Crec que l'activitat proposada pertany a un bloc del currículum que no es treballa massa a les escoles. També pense que ha sigut molt positiu el fet de dificultar la proposta al tindre en compte alumnes mab discapacitat fent que amb el joc estiguen més inclosos en classe.

    ResponElimina
  17. una activitat molt original i poc vista als col·legis. Moltes vegades aquest tipus d'activitats es deixen de costat i no es donen la importància que realment tenen.

    ResponElimina
  18. Ha sigut una activitat original que inclou a alumnes amb discapacitat. L'únic problema és que de vegades no sabiem com expressar certs sentiments, i per a un alumnes de primària tal vegada seria complicat. Però en general molt bé.

    ResponElimina
  19. La veritat és que aquesta ha sigut una de les activitats que més m'agradat ja que pense que resulta de vital importància ensenyar als xiquets a mostrar els seus sentiments i a expressarlos de forma correcta, a més com com digüen alguns dels meus companyas aquestes activitats no són molt freqüents i m'ha resultat molt intersant.

    ResponElimina