Document de compromís
personal
El
sistema d’avaluació de l’assignatura de DIDÀCTICA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA DE
L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA contempla tres itineraris d’avaluació. En un primer moment,
l’alumnat podrà triar a quin itinerari s’acull, tot i que després la major o
menor assistència a classe determinarà la forma definitiva d’avaluació. En tot
cas, les condicions particulars estan recollides al document on se detalla la
forma d’avaluar i que teniu penjat a l’aula virtual.
De
forma resumida, els tres itineraris són:
A
|
Itinerari formatiu continu
|
Per
a l’alumnat que assisteix regularment a classe
|
B
|
Itinerari mixte
|
Per
a l‘alumnat que no assisteix al 80% de les classes
|
C
|
Itinerari examen final
|
Per
a l’alumnat que no assisteix a classe
|
És important tenir en compte que, en
tots els casos, hi ha que aprovar cadascun dels elements de cada
itinerari per a poder superar l’assignatura. De manera general, aquestos són
els instruments d’avaluació de que es composa cada itinerari:
Itineraris
|
Instruments
d’avaluació
|
||||
A
|
Itinerari formatiu continu
|
Assistència
a les pràctiques
|
Treball
en grup
4
punts
|
Prova
escrita
2
punts
|
Altres
aspectes
4
punts
|
B
|
Itinerari mixte
|
Disseny
d’una UD i exposició
4
punts
|
Examen
6
punts
|
||
C
|
Itinerari examen final
|
Examen
10
punts
|
Així,
i com a prova d’haver acceptat les condicions,
Jo:___________________________________________________________________
A
|
B
|
C
|
Decidisc
incorporar-me a l’itinerari
Sense
perjuí que després, i segons les faltes d’assistència, haja de passar a un
altre itinerari.
València, ______ de _____________ de 2013
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada