dimarts, 19 de novembre del 2013

Circuit de bots


En aquesta activitat, presentada per Paula Montoro, Cristina Segura, Marina Pampló, Sara Ramírez i Carolina Sáez, es va practicar un circuit d'habilitats relacionades amb els bots. En aquest sentit la meua avaluació és:

-La presentació va estar bé, encara que a la sessió llarga hi hauria que aprofundir més.
-El principal error va estar col·locar a tota la classe en una mateixa fila. Aquesta era molt llarga, de forma que l'espera per participar era excessiva.
-A més, una persona una vegada acabava l'activitat, havia d'esperar massa temps sense fer res.
-Les activitats eren variades i reflexaven habilitats diverese, això està bé.
-Hi hauria que organitzar-ho d'una altra forma.
-Atenció a col·locar 'piques' en terrea, doncs xafar-les comporta un perill elevat.

17 comentaris:

  1. Tant la explicació com l´activitat van ser bones, però al igual que en l´altre circuit que va fer un altre grup s´hauria d´haver pensat una manera de que les cues no sigueren tan llargues i la gent estiguera inactiva. M´agrada que s´usen materials com balons per fer l´activitat més amena. També m´hauria agradat una mica més de cooperació.

    ResponElimina
  2. Fer un circuit sempre és interessant i amé per als xiquets. A més ací han inclòs un nou material, com és la pilota gegant, que és prou divertida. Seria interessant plantejar l'activitat d'una altra forma per a no haver d'esperar en la cua.

    ResponElimina
  3. Pense que es van tractar moltes modalitats de vot, i això va estar encertat. Però crec que deuria d'arreglarse la modalitat de vot de llongitud posant una matalàs més groixut per a no esvarar-nos.

    ResponElimina
  4. Van explicar molt bé l'activitat però crec que tal volta haurien d'haver fet dues files perque havíem d'esperar molt a la cua.

    Belén Rodrigo

    ResponElimina
  5. Aquesta activitat ser entretinguda, pero els primers terminaven molt promte i no feien res, sòls miran, haguera estat millor que hi hagueren més grups, per altra banda, abans de botar amb la pilota gran groga, es va fer molta cua, si hagueren ficat dos, sería millor.

    Lidia Solbes.

    ResponElimina
  6. Alguns haveu mesclat activitats. La pilota gegant era del altre circuit, del de habilitats.

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Crec que aquesta activitat no ha sigut ben plantejada, degut a que no podeu possar a tota la classe en una fila esperant perque els xiquets no aguanten tant de temps quiets i a més, quan els primers acabaven l'activitat ja no havien de fer res més i havien d'esperar a que acabara tota la resta. Crec que per a aprofitar el temps en gran mesura, haurieu de dividir la classe en parts i fer-lo en grups, i si el feu a mòde de relleus, crec que encara seria millor. A més, el fet d'haver possat el matalafet a terra i haver de tirar-se com si fora salt de longitud no està ben planteat perque ningú de nosaltres tè idea de com es fá i només pot produir lessions.

    ResponElimina
  9. Repetint el dit la majoria dels meus companys, pense que el millor hauria sigut col·locar-nos per grups i que les cues foren més curtes i si a més és per relleus com ha dit Ana, seria més motivant. El circuit en sí m'ha agradat però llevaria el bot de longitud ja que no es disposen els materials adients ni s'hi donaren les instruccions necessàries. Res més a afegir, tot el que opine està anteriorment dit, és més del mateix.

    ResponElimina
  10. La idea de realitzar un circuit, sempre és encertada per treballar les habilitats motrius en l'educació primària.
    A més al circuit hi havia varietat d'activitats, la qual cosa desperta l'interés en els alumnes.
    No obstant això, proposaria realitzar alguns canvis, com la cua iniciar; hauria de dividir-se la classe en més grups per remeiar-ho.
    Finalment, també modificaria la prova del bot al matalafet, ja que em pareix un tant perillosa i els xiquets podrien lesionar-se.

    ResponElimina
  11. Pense que és un circuit molt adequat per a treballar els bots, el problema és que com a classe som molts la cua per a començar era molt llarga, i quan acabábem no teníem res a fer. La solució sería fer dos grups. Respecte al salt de longitud, tal vegada harieu de ficar un matalafet més gros o suprimir eixe salt, ja que és perillós per als xiquets de primària.

    ResponElimina
  12. Ha sigut un circuit complet per treballar els bots com s´ha plantejat. Igual que en láltre circiut, es podría haver dividit la classe en dos grups per fer la activitat més activa. Salva Cebriá

    ResponElimina
  13. Com ja han dit anteriorment quasi tots els meus companys, pense que ha segut una activitat molt variada en quant els diferents tipus de jocs que hem encontrat en el circuit. Però, ara bé, el problema sorgeix quan els xiquets de primària deuen esperar el seu torn. Una espera exccessiva i hem de tenir en compte que aquestes activitats van enaminades per a alumnes entre 6 i 12 anys els quals son molt actius i no poden esperar en el lloc més de dos minuts....

    ResponElimina
  14. Ha sigut un circuit complet, però pense que açò pot arribar a ser un inconvenient perquè la cola era molt llarga i haviem d'esperar durant molt de tems. Pero es prou divertida, enhorabona.

    ResponElimina
  15. Aquest circuit ha estat molt bé per poder practicar els diferents tipus de bots. Els únics inconvenients que he trobat han sigut que havíem de fer una cua molt llarga per poder fer el circuit i a més, els que acabaven havien d'esperar-se asseguts a que tots feren el circuit per poder continuar amb la classe. Pense que açò en una classe de primària s'hauria de canviar, ja que els xiquets no poden estar molt de temps quiets.

    ResponElimina
  16. Una activitat correcta en la que em treballat el bot, encara que aquesta es podria millorar dividint la classe en dos grups per evitar llargues esperes en la cua i modificar algunes activitats com ara el salt de longitud, ja que no es te el material necessari per fer el salt amb seguretat i perquè no tenim la tècnica suficient.

    ResponElimina
  17. Aquest circuit ha estat bé perquè em treballat el bot i totes les activitats tenien una relació entre sí. L'unic inconvenient que trobe és que als sols ser un grup i no dividir la classe en dos el circuit es va fer molt llarg.

    ResponElimina