dimarts, 19 de novembre del 2013

Desinhibició al ballar

En aquesta activitat, presentada per Nacho Maestre, Àngels Hervàs, Belén Rodrigo i Jessica Ruiz, es va practicar una activitat de ballar amb música. En aquest sentit la meua avaluació és:

-La presentació va ser acceptable.
-L'activitat usava els balls individuals i per parelles, cosa que em sembla adient, motivant.
-També és un element motivador el fet de ballar amb pilotes subjectes.
-Hi hauria que potenciar des del principi la formació de parelles mixtes de ball.

22 comentaris:

  1. Aquesta activitat ha sigut de les que més m'ha agradat. Ha trencat amb la rutina de totes les activitats anteriors i ha servit perquè riguem i ens ho passem bé a la vegada que perdem la vergonya i ens relacionem amb els nostres companys. L'únic que canviaria és que les parelles no foren integrades pels mateixos amics i que posaren més cançons diferents.

    ResponElimina
  2. Aquesta activitat m'ha agradat moltíssim. Pense que ha sigut trencadora amb tot el que havíem fet fins al moment. Jo hauría possat cançons més conegudes per a poder ballar-les però ha estat molt bé de totes maneres.

    ResponElimina
  3. Ha sigut una activitat original, que quedà molt clara, que fomentava la participació de tots els alumnes i la interacció entre ells amb el vall en parelles. Canviaria un poc la música, però per la resta em va agradar.

    ResponElimina
  4. Una gran activitat ja que és diferent de totes les altres. S'interactua prou entre els companys i és molt divertida. A més és una activitat sociabilizadora, molt important per a millorar les relacions entre els companys perdent la verguenza i passant-ho bé al mateix temps

    ResponElimina
  5. Aquesta activitat està molt ben orientada per a primaria, sobre tot per al segon i tercer nivell de primaria. Ja que a més de ajudar-nos a desinhibir-nos, és una gran proposta per a pedre la vergonya i relacionar-nos amb companys, amb els quals no parlem tan a sovint.

    ResponElimina
  6. Va ser unes de les activitats que més em va agradar, però haguera estat bé si al començament, quan ballavem indivualment, hagueren estat tots en cercle.

    Lidia Solbes

    ResponElimina
  7. Aquesta activitat va ser de les que més m'agradaren. Me va pareixer molt divertida i molt adequada per a alumnes de totes les edats, ja que la podriem aplicar en qualsevol etapa sense cap problema. El únic inconvenient que trobe és que m'ha resultat massa curta i que les cançons crec que se canviaven molt ràpid.

    ResponElimina
  8. La sessió d'expressió corporal i les activitats que vareu proposar van estar totalment acertades ja que per a mi va ser la sessió més divertida i més bé formulada de totes. Les activitats son totalment lúdiques i divertides i a més, no es gens estàtic. Crec que aquestes activitats són perfectes per a practicar en primària en qualsevol dels cursos, perque tots els alumnes saben expressar el moviment amb el seu cos.

    ResponElimina
  9. L'activitat va estar molt acertada i és molt divertida per als xiquets de primària. Deurien de millorar la presentació ja que l'explicació a vegades era ambigüa. Va ser una activitat molt motivant!

    ResponElimina
  10. Molt encertada la idea de realitzar esta activitat, em va paréixer original i creativa. Al meu entendre, el ball es troba en segon pla en l'educació física, per la qual cosa em pareix molt interessant el treballar-la en l'aula.
    Proposaria emfatitzar en la creació de parelles mixtes per a l'activitat.
    Finalment, afegir que el treballar diferents tipus de música i el realitzar canvis de parella ha sigut molt bona idea.

    ResponElimina
  11. Em va encantar aquesta activitat. Crec que els xiquets gaudirien moltíssim perquè és molt divertida. Destacar la interacció existent tant en els balls individuals com en els balls per parelles. En aquest sentit, com a crítica constructiva, potser sí que caldria explicar bé que en realitzar el canvi de parella sigui amb un company diferent.

    ResponElimina
  12. Ha sigut una activitat molt entretinguda i diferent de la resta. A més el fet de la deshinibició pot portar moltes coses positives. Per tal de fer-lo més adaptat per als xiquets, es podríen haver ficat cançons més properes a ells. Però per al nostre cas, molt bé escollides. Salva Cebrià

    ResponElimina
  13. Enhorabona! M'he divertit molt en aquesta activitat... No tinc ningun comentari negatiu al respecte. Sols comentar-vos que li doneu més importància a el canvi de parelles per què ja sabem que si nó... "cada oveja con su pareja" no sé si m'heu entens...

    ResponElimina
  14. M'ha agradat moltíssim aquesta activitat. Pense que es una bona forma de conèixer als companys (ja que haviem de cambiar de parelles cada dos per tres), hi ha cooperació, estem actius i ho passem molt bé.

    ResponElimina
  15. Esta ha sigut una de les activitats que més m'ha agradat. Conforme anàvem ballant, s'anava perdent la vergonya, i això és molt important a l'hora de donar classe als xiquets, ja que ells no estan acostumats a ballar davant dels seus companys. Em va paréixer molt interessant la idea de fer que ballàrem amb companys i que canviàrem de parella, perquè així no estem sempre amb el nostre grup d'amics o amigues.

    ResponElimina
  16. Una activitat molt entretinguda, divertida i interesant per treballar la socialitzasió i la coordinació de les parelles.

    ResponElimina
  17. Aquesta ha sigut una de les activitats que més me va agradar, ja que a ha va ser diferent a les demés. Aquesta idea és molt bona opció per a que els xiquets poc a poc perguen la vergonya i es socialitzen més ràpid.

    ResponElimina
  18. ha sigut una activitat molt entretinguda, sociable i diferent a les demes ja que es treballa en individualment i en parelles mixtes que fa molta falta per a que no es formen sempre els mateixos grups.

    ResponElimina
  19. Una de les activitats que més m'han agradat. Sobretot quan vàrem ballar damunt d'un tros de revista.

    ResponElimina
  20. Molt divertida, m'ha agradat molt aquesta activitat i pense que pot ser un bón recurs per a que els xiquets tingan menys vergonya (sobre tot amb els ulls tancats)

    ResponElimina
  21. Aquesta activitat em pareix original i una manera per a què els xiquets perguen la vergonya. Però, haurien d'haver deixat més espai per a ballar, i la música per a xiquets d'aquesta edat, seria més adequada si foren cançons de sèries o dibuixos que els agrade, perquè d'aquesta manera els xiquets se sentiran més motivats ballant amb allò que més els agrada.

    ResponElimina