dimarts, 19 de novembre del 2013

Hocquei

En aquesta activitat, presentada per Yolanda Ruiz, Celia Sanchis, Ángela Sellens i Gumer Peiró, es va practicar una activitat relacionada amb l'hocquei. En aquest sentit la meua avaluació és:

-La presentació va estar bé
-Quan es juga amb piques hi ha que portar l'ar a dintre (és diu hocquei interior), doncs colpejar-lo amb el pal és molt complicat.
-Podríeu haver fet activitats més lúdiques, no tant tècniques com les que vareu proposar
-Les files són una forma d'organització amb molts problemes a l'educació, doncs l'espera és llarga i hi ha poca interacció amb la resta.


24 comentaris:

  1. Aquesta activitat m'ha agradat l'introduir l'hoquei però jo hauria introduït una variant, i és que després de les files jugàrem a un partit, de forma molt bàsica, entre grups.

    ResponElimina
  2. La meua opinió és que al ser tantes files, aquell que explicava l'activitat deuria haver estat al mig, projectant més la veu. Per altra part, l'activitat m'ha agradat i pense que cada vegada que eixia un company de la nostra fila al poc de temps podrien anar eixint la resta, per tal de fer-ho més ràpid.

    ResponElimina
  3. Va estar be i les explicacions sigueren clares, però jo canviaria l´activitat dels controls per l´espera en les cues per una activitat que fomente més la activitat de l´alumne i la cooperació com passades entre companys (podent incloure obstacles si es vol complicar). En quant a la part dels tirs a porta va estar em va agradar molt més i es podria haver ficat un porter en cada grup per fer-ho diferent o entendre el rol que aquesta demarcació comporta.

    ResponElimina
  4. L'activitat va estar prou bé ja que comencem practicant el maneig de la pilota de hocquei, treball bàsic per a poder practicar l'esport, i més tard, els tirs a porteria. Per al meu gust va faltar un partit per a acabar l'activitat dividint-nos en quatre grups diferents

    ResponElimina
  5. Crec que en compte de donar pals per a totes les persones, haguera sigut igual d'eficaç haver donat un estiq per fila. Els exercicis m'han paregut adequats per a introduir la conducció i la tirada a porteria.

    ResponElimina
  6. Jo crec que haurieu d'haver explicat la forma d'agafar els sticks, ja que són exercicis d'iniciació al hockey, pero els exercicis estan bé.

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. L'activitat m'agradat molt ja que és un joc poc comú per a practicar a l'aula i està molt bé ensenyar-lo. A més les companyes ho van explicar molt bé, encara que jo haguera fet un partit al final.

    Belén Rodrigo

    ResponElimina
  9. Aquesta activitat em va agradar ja que pense que el Hocquei és un joc poc comú i la veritat que és molt entretingu, encara que hi havia gent que no tenía el "pal" adequat, però com les activitats eren en files i hi havia gent que no juagaba i tenia el pal adequat, i altres grups que només tenien sols un, la pròxima vegada pense que s'hauriem de haver repartir millor, per a que tots tingueren l'oportunitat de jugar adequadament.

    Lidia Solbes.

    ResponElimina
  10. Aquesta activitat em va agradar molt ja que les explicacions van ser clares i les activitats eren adequades per a una classe d'iniciació en el joc. Encara que hauria estat bé jugar un partit al final.

    ResponElimina
  11. En la meua opinió, l'activitat haguera sigut més fàcil si en compte de piques haguerem utilitzat stiks, ja que si és un exercici d'iniciació no convé afegir dificultats com la de golpejar l'ar amb la pica que no té la pala del stik

    ResponElimina
  12. Tot i que no vaig participar en aquesta activitat, trobe que donat que la finalitat de la tasca era el familiaritzar els alumnes en la pràctica d'aquest esport, hauria estat bé explicar millor com s'agafa el pal, com es colpeja el disc, la postura corporal del jugador i aquest tipus de coses bàsiques. Per la resta crec que va estar ben explicada i plantejada.

    ResponElimina
  13. Em pareix que l'hocquei és una activitat molt interessant i poc treballada a les escoles, no sol practicar-se en gran mesura, per tant, jo crec que l'iniciació a aquesta activitat és un pas fonamental per a treballar quasi tots els continguts establerts al curriculum. Per altra banda, crec que les activitats escollides encara que són per a l'iniciació no són molt dinàmiques pel fet que hi ha que esperar en la fila, crec que formulades d'altra forma i possant com a fi de la sessió un partit millorara en gran mesura la sessió

    ResponElimina
  14. L'activitat em va parèixer un tant monòtona en alguns moments, però pel que fa a les meues companyes pense que donaren bones instruccions, ja siga mostrant elles com es feia com explicant-ho.

    ResponElimina
  15. L'activitat tenia com objectiu introduir l'hocquei a l'aula i ho van aconseguir. El problema va ser l'espera de les files que fa que la gent es canse i perda el sentit de l'activitat. Havera sigut bona idea, per a finalitzar, fer un partidet.

    ResponElimina
  16. Esta activitat m'agrada molt, ja que el hocquei és un joc no tan comú com ho pot ser el bàsquet o el futbol, i no sabem tant sobre aquest, per la qual cosa, esta molt bé treballar-ho.
    Proposaria realitzar alguna varietat més dinàmica, algun joc en equip o semblant.

    ResponElimina
  17. Ha sigut una activitat d´aproximació al hocquei bona. El fet de treballar amb les piques dificulta aixó sí, el maneig de l´ar, i es podría haver ficat algun joc més col·lectiu. Encara aixó, bona activitat ja que és un esport no massa estés però molt entretingut. Salva Cebriá

    ResponElimina
  18. Es una bona elecció, el hocquei suposa l'introducció a un nou tipus d'esport al que nosaltres no estem acostumbrats per dir-ho d'alguna manera ja que els clàssics son el futbol o el bàsquet... En classe jo si que havia practicat aquest tipus d'activitat i em pareixia molt divertida! Però, ara bé.. Quin es el handicap? Baix el meu punt de vista som un gran nombre d'alumnes en aquestes classes.. i açò, es tradueix en una carència de material.

    ResponElimina
  19. Estic d'acord amb els companys, que va estar ben explicat, i que no es el típic joc; però es de veres que algunes indicacions no es sentien be desde tots els puestos, pel que propose que ja que son varies persones, una explique la tasca a cada grup xicotet, per tant de que les explicacions arriben millor a tots.

    ResponElimina
  20. Personalment em va pareixer una activitat bé exposada i a més óptima per a l'iniciació al hockei (control amb el estic i el ar, tir a porta...). No obstan la activitat podria haver-se millorat evitant la formació de llargues cues.

    ResponElimina
  21. L'activitat va estar molt be plantejada, i els exercicis eren prou interesants per a millorar la tècnica d'aquest esport. Un aspecte a destacar és el ús de les piques a mode de stick, que era una mica incòmode, per lo demés va ser una activitat prou divertida.

    ResponElimina
  22. activitat bé explicada i aceptada per a iniciar-se en aquest esport amb l'utilització de piques, a l'hora d'explicar és millor que explique una persona solament i les demes vagen montan l'activitat.

    ResponElimina
  23. l'activitat va ser molt útil per tal d'iniciar-nos en el hoquei, però en la meua opinió les proves més tècniques van quedar un poc tranquil·les i crec que seria millor enfocar-les cap als jocs.

    ResponElimina
  24. Aquesta activitat va estar molt bé explicada i organitzada pels membres del grup. Allò que més em va agradar va ser la tornada a la calma on vàrem conviure en un ambient més tranquil del que estém acostumbrats.

    ResponElimina