dimarts, 19 de novembre del 2013

Circuit Habilitat

En aquesta activitat, presentada per Lucía Martí, Marta Grueso, Blanca Mansilla, Arantxa Chover i Begoña Gorgues, es va practicar un circuit d'habilitats diverses. En aquest sentit la meua avaluació és:

-La presentació va estar bé, encara que a la sessió llarga hi hauria que aprofundir més.
-El principal error va estar col·locar a tota la classe en una mateixa fila. Aquesta era molt llarga, de forma que l'espera per participar era excessiva.
-A més, una persona una vegada acabava l'activitat, havia d'esperar massa temps sense fer res.
-Les activitats eren variades i reflexaven habilitats diverese, això està bé.
-Hi hauria que organitzar-ho d'una altra forma.

18 comentaris:

  1. La idea del circuit amb diferents jocs és bona i es pot aconseguir una activitat divertida i variada, pel que des del meu punt de vista haurien de fer grups i crear diversos circuits. A més no estava ben preparat perquè, sumat al fet que només hi havia una fila, en aquesta passavem una pilota i una persona per davall i això no permetia que isquera un darrere l'altre, de manera que també es feia més llarg, encara que enmig de la activitat ja el van canviar.

    ResponElimina
  2. Pense que la idea es bona, però tindrieu que haver fet és dividir la classe en dos o tres circuits perquè el grup es massa gran per a un circuit i s'allarga massa l'activitat. A més, els alumnes podrien anar eixint cada vegada que un altre company acaba la primera fase del circuit per tal que fora una activitat més ràpida.

    ResponElimina
  3. Respecte aquesta activitat que vam fer nosaltres, estem d´acord en que tindriem que haber fet tres grups en tres circuit diferent per a que la gent es meneje i no estiga queta. Per altra banda, en quant al final de l´activitat per a que la gent no es quedara sentada i mirant teniem pensat portar un joc i que poc a poc de manera que acabaren el circuit anant incorporarse al joc del twister (portar varis twister i fer diversos grups), el problema és que si ho feiem en la classe aquesta activitat es faria molt llarga, aleshores quan tingam que fer la sessió d´una hora tindrem més emps per a realitzar-ho.

    ResponElimina
  4. L´activitat va estar be i era entretinguda, l´explicació va ser molt clara i el control de la classe sigué eficaç però la cola per començar-la era massa llarga i els que estaven al començament esperaren molt, a més quan s´acaba la activitat has de esperar sense fer res els demés. Jo proposaria diversos circuits i dividir la classe en grups de manera que: les esperes no siguen excesives i al finalitzar un es puga anar a un altre en lloc de estar quiet. També estaria be incloure més cooperació en lloc de que siga tan individual.

    ResponElimina
  5. Com bé diu Daniel, el principal problema d'esta activitat seria el temps d'espera al començar i acabar el circuit. Així i tot pinso que és una bona activitat per als xiquets ja que oferix diferents tipus d'exercicis molt interessants i divertits per als alumnes

    ResponElimina
  6. Altra opció per a millorar l'activitat podria ser fer dues files. Encara que l'exercici era bo, ja que arreplegava molts dels exercicis treballats a classe, el principal problema era que estavem molt de temps parats i la cua era massa llarga.

    ResponElimina
  7. L'activitat proposada esta bé ja que és divertida i lúdica, l'únic problema va ser el temps d'espera ja que som molts a classe. una proposta bona pot ser dividir el circuit en dues parts i fer dos grups. Que un grup faja primer una part i el altre grup l'altra, i desprès es canvien els papers.

    ResponElimina
  8. L'activitat va estar molt bé, encara que la cua era molt llarga i a més pasar per davall de les cames costava molt ja que la fila estaba desordenada. Pero per la resta em va agradar perque les activitats eres variades.

    Belén Rodrigo

    ResponElimina
  9. El circuit era molt complet, encara que la eixida es feia molt llarga, amb molta espera, ja que en una classe de 20 alumnes pot estar be, però nosaltres erem massa com per a fer això abans de eixir a fer el circuit en sí. El que no m'agradà molt va ser que per passar pels bancs tots els alumnes necesitaren la vostra ajuda. Igual seria millor que els que vagen acabant el circuit, ajudaren als altres companys a passar per damunt dels bancs i d'aquesta manera també podeu evitar que els que hagen acabat s'avorrisquen.

    ResponElimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. El circuit em va agradar molt, el començament de l'activitat a part de què era una cua molt llarga i havíem d'esperar molt (igual que quan al finalitzar), no em va agradar allò de passar per baix de les cames.
    Proposaria que cada educadora agafara un grup xicotet i començaren cadascún d'ells per una de les activitats i anar rotant, per a evitar l'avorriment.

    ResponElimina
  12. La idea del circuit va estar molt bé, i la veritat és que en ell es realitzaven una gran varietat d'activitats, la qual cosa m'agrade prou.
    No obstant això, proposaria dividir a la classe en diferents grups, ja que la cua inicial era molt llarga, i el temps d'espera per a començar a realitzar l'activitat excessiu. D'aquesta manera, també es soluciona l'espera a l'acabar el circuit, ja que si la classe estiguera dividida en grups, a l'acabar el circuit, podria tornar-se a començar i no hi hauria cap espera.

    ResponElimina
  13. El circuit ha sigut complet i entretingut, la única pega el tema de l´espera per començar, i una vegada acabada el circuit. Es pot fer el mateix circiut més xicotet i fer-ne més grups per fer-lo més actiu. Salva Cebriá

    ResponElimina
  14. Els circuits sempre solen agradar als xiquets, però la meua proposta es dividir el circuit en dos per a que hi hajen dos grups i no siga tan passiva l'activitat quan els xiques deuen esperar...

    ResponElimina
  15. A més d'allò que ja heu comentat tots, afegiria que varies de les activitats que s'havien de fer al llarg del circuit requerien de l'ajuda o guia del mestre, de manera que una sola persona no podria portar-lo a terme en una classe real. Caldria tindre en compte aquestes coses donat que estem intentant fer propostes que es puguen traslladar a la pràctica en una escola. Tal i com algú ha dit, seria una bona idea intentar que els propis alumnes ajuden, integrant-los en el desenvolupament de l'activitat.

    ResponElimina
  16. La activitat va estar ben exposada, a més de ser un circut divertit, en el que s'han introduït elements que faciliten el treball amb els alumnes com la pilota gegant. No obstant, es podria evitar que els alumnes pasaren un gran període de temps a la cua esperant el seu torn.

    ResponElimina
  17. L'activitat va ser molt divertida perquè feia falta el moviment constant del alumnes i a més les proves que estaven incloses al circuit eren prou variades, cosa que motivava a l'hora de realitzar-les, però, la cua era massa llarga.

    ResponElimina
  18. Aquest circuit em va resultar molt interessant per a realitzar-los en el xiquets però va haver un problema al principi que era que la fila era molt llarga i es va fer molt llarg per a que ixiren tots: quan l'últim de la fila anava a començar a fer el circuit ja hi havia molta gent que l'havia acabat.

    ResponElimina